Sokak számára meglepő lehet, hogy egy olyan AI-híroldal, mint az AI Invest, kiemelkedő növekedést ért el anélkül, hogy képeket használna bejegyzései tetején. Ezt a havi látogatószám 300 000-ről közel 6 millióra ugrása is jól mutatja, mindössze másfél hónap alatt. Az epizód feltárja, milyen szerepe lehet a képek elhagyásának a gyors információátadáshoz igazodó felhasználói élmény javításában.
Felvetődik a kérdés: érdemes-e egyáltalán képeket használni a blogbejegyzések vagy cikkek elején, főleg akkor, ha a látogatók zöme azonnali válaszokat keres? A podcast kitér arra is, hogyan célszerű a képeket és a főcímet elhelyezni, hogy a tartalomhoz való eljutás a lehető legrövidebb legyen.
Az is szóba kerül, mikor lehet viszont elengedhetetlen a képek használata, például „bottom of funnel” tartalmaknál, ahol a vizuális elemek a döntéshozatalt vagy a konverziót segítik elő. Ezeken az oldalakon a képek a márka vagy a termék hitelességét, relevanciáját hangsúlyozzák.
További érdekességként a podcast kiemeli az AI által generált összefoglalók és podcastok helyét a tartalomszerkesztésben, illetve azok hatását a felhasználói élményre és az oldallehívások hosszára.