Az elemzett videó egy karácsonyi műsor zenei teljesítményének részleteit boncolgatja. A szereplők, köztük egy ismert énekes és egy nagyszabású kórus, egy BBC-műsor keretein belül, a Victoria Hall Boltonban adnak elő ünnepi dalokat. Már az első pillanatokban feltűnő, hogy valami nincs rendben az előadás vokális részével.
Részletes technikai elemzésen keresztül mutatja be, miként derül ki, hogy a szóban forgó „élő” előadás során a főénekes valójában egy korábbi stúdiófelvételt használ, nem pedig helyben énekel. Ezt különféle hangfrekvencia- és hangmagasság-figyelő szoftverek alkalmazásával támasztják alá, ahol a 2010-es stúdióverzió hangjai tökéletesen fedik az „élőben” hallott éneket is.
Az ilyen előadások mögött rejlő szándékok és az ebből fakadó műfaji kérdések merülnek fel: mennyire fair a közönséggel szemben ilyen „ál-élő” előadásokkal megtéveszteni őket? Felvetődnek az autentikus élő zene és a különböző technikai beavatkozások közötti határvonalak, miközben az elemző rámutat arra, hogy a többi vendégzenész valóban élőben énekelt.
Az anyag végén általánosabb kontextusba helyezi a jelenséget, rámutatva arra, hogy egyre gyakoribb a színpadon a hangfelvételek használata, miközben az előadók és a közönség közötti bizalom kérdésessé válik.










