Kandi Burruss pályájának új szakaszairól, valamint a zenei és üzleti világban eltöltött három évtizedes tapasztalatairól beszélgetnek. Elhangzanak gondolatok arról, milyen családi háttérből érkezett, hogyan hatottak rá szülei, illetve milyen nehézségeket jelentettek számára a különböző irányba húzó élethelyzetek és a karrier hullámvölgyei.
Felmerül a kérdés, hogy mit jelent ikonikusnak lenni, kik inspirálták őt szakmai útja során, és hogyan érte el, hogy eddig ismeretlen területeken, például színpadi szerepek, produceri feladatok vagy éppen étteremnyitás során is hozzá tudott adni a kulturális élethez. Kitérnek arra is, hogy az üzleti élet mely területei bizonyultak számára a legnehezebbnek, melyek szolgáltak a legnagyobb tanulsággal, és hogyan érzi magát ma, egy folyamatosan változó piacon.
Rámutatnak arra, hogy a csapatépítés, az önmotiváció, valamint a marketing szerepe ma kulcsfontosságú egy sikeres vállalkozás fenntartásában – különösen az „attention economy” korszakában. Felvetődik, miképp lehet eldönteni, mely lehetőségek szolgálják egy nagyobb örökség megteremtését, és hogyan lehet a fókuszálás révén időt nyerni az önmegvalósításra és a magánélet élvezetére is.