Jimmy Fallon, a The Tonight Show műsorvezetője, több mint egy évtizede formálja saját műsorát új ötletekkel, játékokkal és szokatlan humorral. Változatos és kreatív hozzáállása nemcsak a késő esti talk show-k világát, hanem a marketing, média és termékfejlesztés területeit is érinti.
Az utóbbi években Fallon tevékenysége túlmutat a klasszikus talk show-kon: részt vesz vetélkedők és reality műsorok készítésében, valamint rengeteg különleges termékhez adja a nevét, az egyedi cipőktől a különféle könyvekig. Az On Brand with Jimmy Fallon révén újfajta üzleti versenyt indított, ahol amatőr marketingesek valós márkákkal dolgozhatnak együtt.
Bár Fallon dinamikus jelenléte milliós közösségi követőtábort eredményezett, karrierje nem mentes a kihívásoktól: a nézettségi adatok visszaesése és a konkurens műsorok megszűnése is tükrözi a televíziós ipar változásait. Ugyanakkor, saját személyiségéből és popkulturális érzékenységéből továbbra is sikeresen épít karriert. Izgalmas kérdés, meddig tart ez az újító lendület, és milyen jövő vár a késő esti műsorokra.