A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 30 perc

Jimmy Fallon a talk show-k kihívásairól és jövőjéről mesél

Jimmy Fallon őszintén mesél a talk show-k világának folyamatos változásáról, a személyes márkaépítés kihívásairól és az új formátumok, valamint a digitális média hatásáról műsoraira.

Az interjú betekintést nyújt Jimmy Fallon karrierjének alakulásába és a késő esti talk show-k változó világába. A beszélgetés során felmerül, hogyan alakultak át a műsorok az elmúlt évtizedekben, milyen hatással van a közösségi média és az internet az ilyen típusú műsorvezetésre, illetve miként alkalmazkodik Fallon az új médiakörnyezethez.

Fókuszban vannak azok a tartalmi újítások, amelyek lehetővé tették, hogy a show fiatalabb közönséghez is szóljon. Az olyan kreatív szegmensek, mint a lip sync battle vagy a musical impressions, segítik a műsor egyediségének kialakítását, miközben a branding stratégia is egyre hangsúlyosabbá válik.

Érdekes kérdések vetődnek fel a személyes márkaépítésről, sőt Fallon arról is beszél, hogy milyen kreatív ötleteit valósította meg különféle együttműködésekben – legyen szó ruházatról, szemüvegről vagy akár egy vidámparki attrakcióról. Szó esik az új „On Brand” című reality show koncepciójáról, ahol márkamenedzserek és különböző háttérrel rendelkező résztvevők vetélkednek kreatív marketingötletekkel.

A beszélgetés kitér a talk show műfaj jövőjére, a televíziós nézettség és a streaming világ átalakulására, valamint arra, hogy a szórakoztatás milyen felelősséggel jár egy kulturális intézmény vezetőjeként a polarizált társadalmi közegben. A műsorvezető az alkotói kreativitás és folyamatos önmegújulás szükségességét is hangsúlyozza, új ötletek és projektek felé való törekvéseivel.