Dallasban, a The Star stadionban találkozunk Jerry Jones-szal, akinek neve mára összeforrt a Dallas Cowboys csapatával, sőt, a sportüzlet világának egyik legismertebb alakjává vált. Megtudjuk, miként indult Jones útja szerény kezdetektől a világ egyik legértékesebb sportmárkájának felépítéséig, és milyen személyes tapasztalatok segítették őt döntéseiben. Az interjúban szó esik sorsfordító pillanatokról, mint a Cowboys megvásárlása vagy kulcsjátékosok (pl. Herschel Walker) elcserélése, és kiderül, miként küzdött meg a korai veszteségekkel, valamint a kritikákkal.
A beszélgetés rámutat arra is, hogy Jones merész újításokkal, radikális változásokkal és kreatív üzletekkel miként tudta a Cowboyst nemcsak sport-, hanem üzleti szempontból is sikerre vinni. Bemutatásra kerülnek a marketing és üzletfejlesztés módszerei, a franchise egyediségének hangsúlyozása, valamint az NFL-en belüli szabályokkal, vetélytársakkal és szponzorációval folytatott harcok.
Külön figyelmet kapnak azok a háttértörténetek és anekdoták, amelyekből kiderül, mennyire fontos szerepet játszik a család, a személyes szenvedély és a kockázatvállalási hajlandóság. Jones gondolatai a sportszerűségről, a magánéleti és üzleti kudarcokból levont tanulságokról, és arról, hogyan lehet kitartó munkával hosszú távon értéket teremteni, mind színvonalas vitatémákat szolgáltatnak. Felmerülnek kérdések a márkaépítés, az innováció, a női vezetők sportban betöltött szerepe, valamint a tulajdonosi szemlélet jövője kapcsán is.