Egy játék fejlesztésének kulisszatitkait ismerhetjük meg, ahol a fő mechanika a szintetizátorok világához kapcsolódik. Az interaktív megközelítés révén a játékosok különböző meghibásodott elektronikai eszközöket javíthatnak meg egyedi módszerekkel.
Az elbeszélő és az úgynevezett ‘bit father’ együttműködésében megszületett játékban egy robotikus hátizsák, Cosmo segítségével zsugorodhatunk össze, hogy az elektronikai gépek belsejében javítsuk meg a hibás alkatrészeket.
A játék egyik különlegessége, hogy maguk a hangfegyverek és a hangeffektek valós moduláris szintetizátorból származnak. Ezek a modulok nem csupán a játékbeli fegyverek tulajdonságait módosítják, hanem a zenei aláfestést is befolyásolják, így az élő keverés lehetősége is adott.
Agyafúrt elektronikai hibák, egyedülálló játékmenet-dinamikák és valós idejű hangvariációk ötvöződnek ebben az alkotásban, amely hamarosan elérhető lesz a Steam kínálatában. Milyen kihívásokkal szembesülhet a játékos? Milyen variációk születhetnek, ha a hangmodulokat cserélgetjük? A bemutató ezekre a kérdésekre is felvezeti a választ.