Egy lelkes gamer őszintén mesél arról, melyek azok a játékok, amelyekhez szívesen visszatérne, és többet szeretne velük játszani – ha lenne rá ideje. Miközben bemutatja, mennyire örömteli számára játékokat tesztelni és erről tartalmakat készíteni, érdekes kérdéseket vet fel a szabadidő, a személyes prioritások, illetve a vég nélküli játék iránti vágy kapcsán.
Az elbeszélés során szó esik többek között a klasszikus Elder Scrolls 4: Oblivion felújított változatáról, a különleges karakteralkotásról ismert Daggerfallról, valamint az Avowed nevű, friss fantasy RPG-ről is. Mindegyik címnél felmerül, miért nehéz időt szakítani a többszöri végigjátszásra még egy professzionális véleményvezérnek is.
Felmerül az is, mennyire befolyásolja egy nagyobb franchise új megjelenése – például a Fallout New Vegas visszatérése a tévéképernyőre – a játék újrajátszási kedvet. A Titan Quest 2 kapcsán pedig az ARPG műfaj frissessége és az early access újdonságai jelentik a motivációt a folytatásra.
Az egyik fő kérdés végig az, hogyan lehet megtalálni az egyensúlyt a munka és a hobbi között, illetve mi motiválja a tartalomgyártót arra, hogy bizonyos játékokhoz visszatérjen, vagy egyszerűen csak szívesen eltöltene még velük néhány órát. Felmerülnek továbbá elgondolkodtató kérdések a játékélmény sokszínűségéről, és arról, hogy valóban érdemes-e örökké ugyanazt a játékot játszani.