A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 13 perc

Játékok, amelyeket Mortem be akar fejezni: Kalandok és kihívások a kötetlen időben

Mortem elárulja, mely játékok maradtak ki eddig az életéből, és megosztja, miért szeretne ezekhez visszatérni – legyen szó kihívásokról, családi kalandokról vagy különleges élményekről.

Mortem megosztja a játéklistáját, amelyeket szívesen befejezne, de különféle okok – főként időhiány és kötelezettségek – eddig meggátolták ebben. Gondolatai között egyaránt szerepelnek régebbi és újabb címek is, amelyekhez különböző személyes kapcsolódása van.

Érdekesség, hogy a Middle-earth: Shadow of War és Shadow of Mordor játékokat annak ellenére szeretné végigvinni, hogy már sokat játszott velük, viszont a DLC-khez és az összes teljesítmény begyűjtéséhez még nem volt ideje. Ezeknél a címeknél a Nemesis rendszer nyújtotta egyedi élményeket és lehetőségeket is kiemeli.

A Shin Megami Tensei Vengeance kapcsán felmerül a JRPG műfaj időigényessége és az az érzés, hogy egy igazán összetett játék végigjátszása komoly elköteleződést igényel. Mortem dilemmája itt, hogy érdemes-e és mikor vágjon bele igazán, amikor a sorozat többi részét nem ismeri annyira.

A Pillars of Eternity esetében a kihívást a játék újbóli élvezete jelenti, többek között a nemrég bevezetett turn-based mód és bizonyos különleges achievementek megszerzése motiválja, amit önmagában is izgalmas, önként vállalt kihívásnak tart.

A Solleium Infernum a 4X műfajban találja meg különlegességét, és a játék pokolbéli archdémonjai közötti intrikák különleges hangulatát emeli ki. Az achievementek teljesítése itt is fontos motívum a játékhoz való visszatérésben.

Végezetül, a For the King 2-t egyedülálló családi élményként képzeli el, abban reménykedve, hogy fiával együtt tudja játszani, miközben együtt fedezik fel a kooperatív kalandot. Ezzel a játékhoz fűződő személyes kapcsolódás is hangsúlyos szerepet kap.