Ez az epizód különleges videojátékokat mutat be, amelyek a saját konzoljuk technikai határait feszegetik különböző programozási trükkökkel vagy optimalizációval. A játékok között találhatunk klasszikusokat, kevésbé ismert címeket és néhány meglepően fejlett produkciót is.
Bepillantást nyerünk abba, milyen ötletes módokon használták ki a fejlesztők a rendelkezésükre álló hardvert, például fény- és árnyékhatásokat, átlátszóságot vagy látványos sprite-animációkat. Felvetődik az is, hogy vajon minden technikai bravúr tesz-e játszhatóvá, szórakoztatóvá egy játékot, vagy ezek olykor csak figyelemre méltó érdekességek maradnak.
Az epizód kitér a különböző konzolos generációk közti technológiai különbségekre, és bemutatja, hogyan alkalmazkodtak a fejlesztők a memóriakorlátokhoz, grafikai és hangeffektekhez, sőt, még digitális beszédhez is. Gondolatokat vet fel arról, hogy egy jó optimalizáció mennyire számíthat ugyanannyira, mint a hardveres erőforrások önmagukban.
Felmerül az is, hogy mitől válik legendássá egy játék: ha vizuálisan vagy mechanikailag különleges, vagy ha egyszerűen csak bátor vállalás, ami túlmutat a lehetőségeken? Több cím esetén kérdések maradnak, például hogy a technikai újítások mennyire befolyásolják a játékélményt, vagy hogy lehet-e jó egy játék, ha csak a külcsínyével próbál kitűnni.