A mai epizódban megtudhatjuk, milyen okok és különös döntések vezettek néhány legendagyannak tűnő játékkonzol váratlan bukásához. Felbukkannak ismerős nagy nevek, de kevésbé ismert gyártók is színre lépnek, akik merész újításokkal, szokatlan ötletekkel vagy egyszerűen bátor, de végül sikertelen próbálkozásokkal lepték meg a piacot.
A történetek feltárják, hogy egyes készülékek vagy perifériák milyen technológiai újításokat és kreativitást képviseltek, miközben fényt derítenek a tervezési hibákra, kényelmetlenségekre és azokra az üzleti döntésekre, amelyek végül a kudarc útjára terelték őket. Vajon elég a jó hardver vagy az innováció a sikerhez? Mennyire számít a szoftverkínálat vagy a felhasználói élmény?
Szemügyre vehetjük olyan konzolok sorsát, mint a Nokia N-Gage, a Sega Teradrive, a Panasonic 3DO, az Ouya, az Apple Pipin, az Atari Lynx vagy éppen a Tiger Game.com. Az epizód során – rövid visszatekintésekkel és személyes emlékekkel – a bemutatott konzolok jellemzőit, problémáit és érdekes részleteit tárja fel a szerző.
Felmerülnek kérdések a formabontó formatervekről, a túlzott árakról, a kompromisszumokat követelő hardverválasztásokról, és arról, hogy mikor jelent életképes alternatívát a feltörekvő technológia, vagy éppen mikor vezet zsákutcába egy rosszul időzített vagy elhibázott üzleti stratégia.
Izgalmas nosztalgia és kritikus betekintés vegyül tehát, miközben a videó rávilágít arra, hogy a videojáték-konzolok világa nemcsak a sikertörténetekről, hanem nagy bukásokról, elfeledett kuriózumokról és tanulságos hibákról is szól.