Egy különleges japán innovációs történetet ismerhetünk meg, ahol egy mérnökökből álló csapat halk háttérmunkája a hangtechnika színpadának középpontjába emelte őket. A cég kezdetben láthatatlanul dolgozott más márkák eszközein, miközben folyamatosan tökéletesítette gyártási folyamatait és műszaki megoldásait.
Az 1970-es évek elején saját név alatt kezdtek megjelenni a piacon, és rövid idő alatt váltak legendássá: kinek sikerülhet nagyot álmodni egy olcsó, hétköznapi kazettás magnó formátumból? A válasz váratlanul: a kompromisszumok nélküli mérnöki munka forradalmasította a kazettás magnót, új minőségi szintet teremtve az analóg hangélményben.
Az iparág presztízsmárkái – mint a Sony és a Pioneer – mögött mérlegelték, hogyan lehet egy mindennapi terméket kultikussá, sőt, áhított luxuscikké alakítani. Innovációik között olyan mechanikai és akusztikai fejlesztések szerepeltek, amelyek túlmutattak a piaci trendeken. Már-már laboratóriumi pontosságú berendezéseket hoztak létre, amelyek a szakértőket és a zene szerelmeseit egyaránt ámulatba ejtették.
Ennek a fejlődésnek azonban ára volt. Az analóg műszaki kiválóságok idővel háttérbe szorultak, amikor beköszöntött a digitális korszak, és a tömegpiac olcsóbb, gyorsabb, divatosabb termékeket követelt. Vajon miként válik egy mérnöki legendából arcnélküli márka? Mit jelent a hifi filozófia változó értelmezése, amikor a minőség láthatatlan marad a vásárlók szemében? Ezek olyan kérdések, amelyekre a cég példáján keresztül kereshetjük a válaszokat.