Januárban számos izgalmas esemény és új játék került a figyelem középpontjába. A szerző röviden összefoglalja, hogyan zárta le az előző évet, amelyet a 2024-es év legjobb játékai közül készített videóval indított. Emellett szó esik arról, hogy Michelle vendégségbe érkezett Torontóba, és így különösen hangulatos, személyes epizódot sikerült rögzíteniük a Point and Drink Adventure podcastban.
Egy új, Fallout-zenéket tartalmazó vinyl lemezt is bemutat, amely kifejezetten a Fallout 3 és 4 klasszikus hangulatát idézi fel. A havi játéktesztekről és élményekről is szó esik: többek között olyan játékok kerülnek terítékre, mint az Exit 8, a Rayman Legends, a Citizen Sleeper 2 Starward Vector, a Moonlight Pulse, az Ender Magnolia és a Prince of Persia The Lost Crown. Ezek kapcsán felmerülnek olyan témák, mint a kooperatív játékélmény, a platformerek kihívásai, valamint a különféle sztorimesélési és játékmechanikai megoldások.
Felvetődik továbbá, hogy mennyire befolyásolja egy játék értékét a történetmesélés minősége vagy a mechanikai újdonságok – és vajon mennyire tudnak újat mutatni a nagy múltú címek folytatásai. Több játék újításait, egyéni panaszokat (például mentési rendszerek korlátai vagy a gyorsutazás problémái) és mechanikai ötleteit vizsgálja a szerző. Felbukkan a The Casting of Frank Stone is, amely a Dead by Daylight univerzumához kapcsolódik, és szó esik arról is, hogy mennyire fontos az interaktivitás egy történetközpontú játék esetében.
A hónapot összességében izgalmas újdonságok, új zenei gyűjtemények és kooperatív játékok, valamint mélyebb játékmechanikai és történetmesélési kérdések jellemzik, amelyek további gondolkodásra és játékélmény-elemzésre ösztönöznek.