A beszélgetés középpontjában James Cameron és a Meta új partnersége áll, amelynek célja, hogy 3D-s tartalmat hozzanak létre virtuális valóság szemüvegekhez. Cameron tapasztalataiból kiindulva szó esik arról, mennyire fontos számára, hogy filmjei pontosan úgy jelenjenek meg a néző előtt, ahogyan azt megálmodta. A legújabb technikai fejlődések, például a fejlettebb kijelzők, a nagyobb fényerő és nagyobb felbontás lehetővé teszik, hogy élénkebb, valósághűbb 3D-élményt kapjanak a nézők headseteken keresztül is.
A szakemberek részletesen kitérnek a 3D alkalmazásának kihívásaira: szóba kerül, miért jelent problémát a mozikban levetített 3D fényereje, miért kell különböző jelenetekhez változó képkockaszámot (framerate-et) használni, és miért nehéz átültetni a filmes szerkesztési elveket a teljesen immerszív VR-világba. Felmerül az is, hogy a történetmesélés hagyományos, zárt keretei hogyan változhatnak meg, vagy maradhatnak meg az új VR-technológiák alkalmazása mellett.
A videó továbbá betekintést nyújt néhány új VR-alkalmazásba, például az immerszív környezetek gyorsabb saját készítésébe is, ami lehetőséget ad a felhasználóknak, hogy otthonuk vagy munkahelyük digitális mását hozzák létre, és azt akár később újra bejárhassák. A beszélgetés izgalmas kérdéseket vet fel a 3D terjedéséről, a narratíva jövőjéről a virtuális valóságban, és arról, milyen akadályoknak kell még megfelelni, hogy a 3D általános médium legyen.