Az aktuális Steam Isometric Sale során számos izometrikus nézetű videojáték kapott komoly leárazásokat, amelyek között CRPG-k, ARPG-k, stratégiai és taktikai játékok is megtalálhatók. A válogatás egyedi címekre helyezi a hangsúlyt, kiemelten olyanokra, amelyeket ritkábban szoktak ajánlani, pedig minőségük kiemelkedő, de sokszor a háttérben maradnak ismertebb társaik mellett.
Témaként felmerül, hogyan különböznek egymástól ezek a játékok, mi teszi egyedivé például a Tower of Time stratégiai mechanikáit vagy az Encased posztapokaliptikus világát. Felvetődnek kérdések a játékmenetekről, a történetvezetésről, illetve arról is, hogy mennyire befolyásolja egy játék sikerességét a technikai kidolgozottsága vagy éppen az ár-érték aránya egy akció idején.
Érdekes felvetés, hogy a különféle történetvilágok – például a Weird West természetfeletti vadnyugata vagy a Broken Roads alternatív Ausztráliája – miben tudnak újat mutatni az izometrikus műfajban. Az is szóba kerül, hogy a Dungeons & Dragons szabályairól ismert Solasta miként ötvözi a szabályhűséget saját világával, miközben a második rész már most fejlesztés alatt áll.
A szerző betekintést ad abba is, hogy milyen szempontok alapján érdemes válogatni, mire érdemes figyelni, illetve mely játékok bővültek újabb tartalmakkal, frissítésekkel, ami akár újabb ajánlott beszerzési okot adhat.