Az It’s Worth More online kereskedő működését és szolgáltatásait vizsgálja a videó, mind az eladói, mind a vevői oldalról. Először azzal foglalkozik, milyen típusú termékeket vásárolnak vissza, például monitorokat, VR-headseteket, drónokat vagy éppen használt okostelefonokat, majd konkrét példákon keresztül mutatja be a visszavásárlási árazásukat.
Felmerül a kérdés, mennyire éri meg az eladóknak náluk értékesíteni: a tapasztalatok alapján a kínált árak gyakran alacsonyabbak, mint más platformokon, sőt, az állapotfelmérés után további jelentős levonásokat alkalmaznak. Az is szóba kerül, mennyi ideig tart feldolgozni az eszközök beérkezését és ajánlatot adni.
Vásárlói oldalról a szerző több különféle felújított eszközt is rendel – például okostelefont, tabletet, Mac Minit – hogy megvizsgálja az állapotot, az árakat és a garanciát. Kiemeli a tapasztalatok alapján, hogy a megvásárolt termékek minősége vegyes képet mutat: akadnak szinte hibátlanok, de jelentősebb kopást mutató darabok is.
Arra is kitér, hogy a cég 30 napos visszaküldést és egyéves garanciát vállal a termékekre, de felmerül a kérdés, hogy az így árult eszközök valóban megérik-e az árukat. Milyen rejtett hibák, hiányosságok derülnek ki egy részletesebb tesztelés során?