Európa legnagyobb autószalonján a hagyományos márkák mellett most olyan friss és innovatív gyártók is megjelennek, mint az ITO, amely négy éve indult Kínában, és egy tapasztalt autóipari háttérrel rendelkező vállalat, az SRZ támogatását élvezi.
A luxus fogalma átalakul, hiszen ma már nem csupán a dizájn, a minőségi anyagok vagy a teljesítmény számítanak, hanem az intelligencia is: a csúcstechnológiák olyan kényelmet és biztonságot kínálnak, mintha saját inasunk lenne. Digitális rendszerek, minden irányban érzékelő szenzorok, adaptív futóművek és arcfelismerő szoftver teszik egyedivé ezeket az autókat.
Különösen izgalmas az Ito 9 modell, amely hosszabb, mint egy Range Rover, és ultramodern belsőt kínál, például három kiterjedt képernyőt, levegőtisztító klímát vagy akár saját mozit a hátsó sorokban. A luxust a technológia és a személyre szabhatóság ötvözete jellemzi, legyen szó akár ultravékony üvegajtókról, változtatható hátsó fényekről vagy egyedi hangulatvilágításról.
Az autók hajtásláncánál választhatunk teljesen elektromos megoldás, illetve hatótávnövelős hibrid között, amelyek kiemelkedő gazdaságosságot és akár 1239 kilométeres hatótávolságot ígérnek. A biztonság is kiemelkedő szerephez jut, amit fejlett érzékelők, szenzorok és ütközéstesztek támasztanak alá.
Az ITO modellpalettája több típust is kínál, az előkelő zászlóshajótól kezdve a családi SUV-n át a technikai megoldásokban gazdag családi autóig. A márka újszerű szemlélete és egyedülálló mérnöki megoldásai izgalmas kérdéseket vetnek fel arról, hogy mit jelent ma a prémium autózás.