Az IRM (Irem) japán játékfejlesztő cég történetének és arcade játékainak izgalmas áttekintését kapjuk ebben a videóban, amely 1979 és 1994 közötti időszak több mint hatvan játékát mutatja be. Játéktörténeti jelentőségekkel, kevéssé ismert háttér-információkkal és érdekes anekdotákkal gazdagított tartalom vár a nézőkre.
Felszínre kerülnek az első próbálkozások, mint a Space Invaders és Breakout klónjai, hogy aztán bemutassák a legendássá vált címeket – mint a Kung Fu Master vagy az R-Type – és azokat a csapatokat, programozókat, akik később más híres cégekhez (pl. Nazca/Metal Slug, Capcom) csatlakoztak. Szóba kerül, hogy sok fejlesztő csupán becenéven szerepelt, titkolva valódi kilétét a fejvadászok elől.
A vendégjátékokról, átdolgozásokról és licencelésekből származó különlegességek is előkerülnek, így a Bomberman és Load Runner arcade feldolgozásai vagy épp Steven Spielberg Hook című filmjének játékadaptációja is elemzésre kerülnek. A rajongók megtudhatják, melyek azok a kevésbé ismert, de kiemelkedő run ‘n gun vagy beat ’em up címek, amelyek nélkül ma talán nem ismertük volna a Metal Slug vagy Ninja Baseball Batman játékokat sem.
Többször is hangsúlyt kapnak a témát meghatározó kérdések: vajon milyen egy cég kreatív útja a klónoktól az innovációig? Miben tudott az IRM egyedit alkotni, amikor az arcade piac tele volt hasonló próbálkozásokkal? Hogyan kapcsolódnak össze generációk, fejlesztői csapatok, franchise-ok, és miként hatnak egymásra az ötletek, stílusok az arcade játékok világán túl is?