Az IO Interactive egyik kulcsfigurája mesél arról, hogyan próbálják megkülönböztetni saját James Bond játékukat korábbi sikerük, a Hitman-sorozat világától. Évek óta dolgoznak azon, hogy megtalálják Bond karakterének sajátos hangulatát és játékmechanikáit úgy, hogy hűek maradjanak a klasszikus elemekhez, de mégis új élményt nyújtsanak.
Felmerül a kérdés, hogy miként lehet összhangba hozni az IO tapasztalatát a globális „fantasy”-k terén, valamint Bond hősies, humoros személyiségét. Milyen különbségek és hasonlóságok jelenhetnek meg egy olyan univerzumban, ahol korábban csak rejtélyes, stoikus antihősök jártak, mint a Hitman főszereplője?
A beszélgetés kitér arra is, hogy Bond esetében fontos szerepet kapnak-e a híres kütyük és a filmszerű jelenetek, mennyire komplex és változatos lesz a játék, valamint hogyan adják át James Bond eredetét egy olyan közegben, ahol az előző adaptációk gyakran a legismertebb filmes Bond-színészekre építettek. Izgalmas kérdés, hogy az IO egy teljesen új, saját Bond-sztorit szeretne bemutatni, fiatal, lendületes főhőssel, ami eltér a megszokott sablonoktól.
Részletesen szó esik arról is, milyen játékmenetbeli, történetvezetési és humorbeli különbségeket terveznek a két franchise között, illetve arról, hogyan lehet az ismert sandbox játékmenetet Bond-tematikával ötvözni. Felmerül a co-op lehetősége is a Hitmanben, illetve hogy a „single player as a service” modell tanulságai hogyan befolyásolják a jövő Bond-játékát.