A beszélgetés középpontjában az áll, hogyan formálja át a mesterséges intelligencia (AI) az alkotói folyamatokat a reklámiparban. Felmerül, hogyan válhat az AI inspirációforrássá vagy éppen kreatív partnerré, amikor valaki elakad az ötletelésben, és hogyan segíthet új utak megtalálásában.
Megvitatásra kerülnek a kreatív iparág utóbbi pár évének változásai: miként módosította a mesterséges intelligencia az eddig lineárisnak tartott munkafolyamatokat, hogyan teszi lehetővé már a tervezési szakaszban a tartalmak fejlesztését, tesztelését és elemzését. A márkák célja egyre inkább az, hogy a kultúra részévé váljanak, és ebben az adatvezérelt, AI-alapú eszközök támogatást nyújtanak.
Érdekes kérdések merülnek fel a magánélet védelmével kapcsolatban is: hogyan lehet megfelelni az ügyféloldali elvárásoknak úgy, hogy közben a felhasználók adatbiztonsága ne sérüljön? A szakértők szerint fontos a transzparencia és az alkalmazható legújabb AI-megoldások bevezetése.
A beszélgetés végén szó esik arról is, milyen készségeket érdemes elsajátítania a következő generáció kreatív gondolkodóinak: az AI-eszközök használata mellett a klasszikus kultúra, művészetek és irodalom is jelentős inspirációforrás lehet. Így lehet elkerülni, hogy a gondolkodásunk beskatulyázódjon, és hogy valóban egyedi, új ötletek szülessenek.









