A Telly nevű vállalat egy teljesen új televíziózási modellt tesztel: ingyenes készüléket kínál, amelynek ára az, hogy a készülék alsó részén folyamatosan futó hirdetések jelennek meg. A podcast részletében részletesen bemutatják, hogy a televízió hogyan működik, milyen kompromisszumokkal jár a használata, és milyen érzés, amikor a nappalinkban egy állandó reklámcsík világít.
A beszélgetés során szóba kerül, mennyire invazívak ezek a folyamatos hirdetések, mennyire befolyásolják a tévézés közbeni élményt, és hogyan válik a reklám a mindennapjaink „háztartási” részévé. Megvizsgálják azt is, mennyire nehéz figyelmen kívül hagyni a mozgó elemeket, és mit jelent az, hogy nem lehet elrejteni vagy kikapcsolni a másodlagos képernyőt.
Felvetik, hogy bár maga a készülék hardvere korrekt, a felhasználói élményen sokat ront a reklámok folyamatos jelenléte. A beszélgetés rámutat arra is, hogy a Telly a felhasználói interfészt is úgy alakította ki, hogy muszáj legyen ránézni a hirdetéseket tartalmazó alsó kijelzőre, ha bármilyen beállítást el akarunk érni.
A műsorban elhangzanak érdekes társadalmi és technológiai kérdések is: vajon mi mindenre vagyunk hajlandók az „ingyenes” dolgokért cserébe? Meddig vagyunk hajlandók elviselni a hirdetéseket az otthonunkban, és milyen hatása lesz annak, ha a hirdetések teljesen behatolnak a privát terünkbe?
Érintik a felhasználói adatvédelem kérdését is: milyen adatokat kér be a Telly, mire használják őket, és hol a határ a privát szféra és a reklámszolgáltatók érdekei között? Mindez azt a kérdést veti fel, hogy valóban „ingyenes”-e az ilyen ajánlat, és megéri-e a kompromisszumokat azok számára, akik kipróbálják.