A történet középpontjában az IM Academy áll, egy digitális oktatási platform, amely saját elmondása szerint lehetőséget biztosít az embereknek, hogy online kereskedést tanuljanak és pénzügyi függetlenséget érjenek el. A bemutatott karakterek sokszor nehéz anyagi körülmények közül indultak, ám az akadémia ígéretei és a „győztes” mentalitást sugalló rendezvények magukkal ragadták őket.
Különösen érdekes, ahogyan az influenszerek és vezetők felépítették a sikerképet: luxusautók, egzotikus utazások, nagy házak – mind az anyagi felemelkedést szimbolizálták. Komoly hangsúlyt kap a „fake it till you make it”, vagyis a siker látszatának fenntartása, és az ehhez kapcsolódó közösségi média-aktivitás.
A toborzási és MLM-struktúra kérdése mellett felmerül a tanfolyamok valós értéke, illetve azok a módszerek, amelyek révén a tagokat újabb és újabb jelentkezők behozatalára ösztönzik. Bemutatják, miként válik elsődlegessé a toborzás és a hálózatépítés, sőt, milyen pszichológiai nyomás nehezedik a résztvevőkre.
A videó olyan kritikus pontokat is feszeget, mint a szabályozói aggályok, a pénzügyi hatóságok által indított vizsgálatok, valamint a vezetők és a közösség kapcsolatának ellentmondásai. Több szereplő csalódását, veszteségeit és felismeréseit is megismerhetjük, miközben felszínre kerülnek a társadalmi, kulturális és személyes motivációk.
Izgalmas kérdéseket vet fel, hogy miként tud egy ilyen platform ekkora követőtábort kiépíteni, hogyan működik a modern online toborzás, és vajon mi az oka annak, hogy sokan mégis hatalmas veszteségeket szenvednek el, miközben mások anyagi és érzelmi előnyökhöz jutnak.