A Tested stúdiójában Norm egy különleges vendéget lát vendégül: Chris Bernardót, a The Wand Company képviseletében. A beszélgetés középpontjában a Fallout 3 Pip-Boy 3000 élethű, működő replikája áll, amelyet Chris csapata tervezett és fejlesztett ki szoros együttműködésben a Bethesda-val.
A beszélgetés során betekintést nyerhetünk abba, hogyan készül egy ilyen összetett és nosztalgikus ereklye: szó esik a klasszikus CRT kijelzők hangulatának digitális visszaadásáról, a szoftveres és hardveres kihívásokról, valamint a prototípusok és gyártási minták útjáról a végleges termékig. A fejlesztés során különös figyelmet kapnak a részletek, a gyári színek kiválasztásától egészen a 3D modellezésig és a valóságos játékélmény átültetéséig.
Érdekes kérdéseket vet fel, mitől lesz egy játékbeli ikonikus eszköz kézzelfogható tárgy ugyanazt a varázslatot sugározni rajongók számára. A stáb mesél az iterációk során szerzett tapasztalatokról, kompromisszumokról, valamint arról, hogy miként lehet továbbgondolni a funkcionalitást valódi szenzorok, játékok és egyedi menürendszerek integrálásával. Az is kiderül, mennyi tervezői ötlet, sőt, kreatív trükk kerül be egy licencelt propba, és milyen együttműködési folyamatok zajlanak a fejlesztők, gyártók és jogtulajdonosok között.










