Két játékost különálló szobákba zárnak, ahol egy négyrészes időzítő számol vissza. A cél, hogy minél közelebb legyenek a kijárathoz az időzítő lejártakor, de ha akár csak egy másodperccel is túllépik, mindent elveszítenek. Az induláshoz egy ügyességi játékban mérik fel, ki választhatja meg a helyiségét.
A szobákban töltött idő során változatos minijátékok, például egy Rubik-kocka vagy Sudoku rejtvény teszik izgalmassá az eseményeket, melyekkel különféle előnyöket lehet szerezni. A játékosok időérzéke egyre jobban torzul, kihívások és taktikai döntések elé állítva őket.
A szervező váratlan lehetőségeket kínál, például közös döntéssel lecsíphetnek időt az órából, illetve pénzbeli csábításokat is kapnak a játékosok, hogy hamarabb feladják a játékot. Megfontolt alkudozások, csalafinta tervek és váratlan húzások jellemzik a négyórás kihívást.