A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 9 perc

Hyrule Warriors: Egy új kaland Zelda világában, vegyes érzésekkel

Az Age of Imprisonment elmélyíti a Zelda-univerzum eseményeit és karaktereit, miközben új játékelemeket és dinamikus harcrendszert vezet be, ám a pályatervezés egysíkúsága megosztja az élményt.

Hyrule történetének izgalmas előzményeire fókuszál a Hyrule Warriors: Age of Imprisonment, amely a Tears of the Kingdom bevezetőjeként kínál új történeti szálakat. Princess Zelda lép elő főszereplőként, miközben új szövetségeket alakít ki legendás uralkodókkal, és együtt veszik fel a harcot Ganondorf gonosz erőivel.

Régi és új karakterek csatlakoznak az eseményekhez, köztük a már ismert King Ralu vagy Manu, valamint újonnan bemutatott szereplők, mint Calamo vagy Lego. Az újonnan bevezetett mechanikák és játékelemek között különösen kiemelkednek a Zonai kütyük, amelyek a harc dinamikáját élénkítik. A harcrendszer mozgalmasabb, a Switch 2 adta lehetőségek látványosabbá teszik az ütközeteket.

Az arénák és pályatervezés azonban kevésbé változatos: a küldetések lineárisak, a fő- és mellékküldetések sokszor összemosódnak, inkább folyosószerű, mintsem grandiózus tereket idéznek. Ezzel párhuzamosan az új karakterek, bár üdítő színfoltok lehetnek, kicsit háttérbe szorulnak a korábbi részek hőseihez képest.

Kérdéseket vet fel, hogy mennyire tudott hű maradni a játék a Zelda-mítoszhoz, illetve mennyire tudta megújítani a franchise-t anélkül, hogy elveszne a sorozathoz fűződő elvárások között. Megéri-e az Age of Imprisonment azoknak is, akik már végigjátszották a Tears of the Kingdomot, vagy inkább csak elkötelezett rajongóknak ajánlott?