Kerek húsz éve mutatták be az Xbox 360-at, amely Európában 2005 decemberében debütált, és máig sokak kedvence. Ebben a visszaemlékezésben szó esik a konzol fejlesztésének kezdetéről, a Microsoft és a Sega közötti kapcsolatról, valamint a névcserékről és a fontosabb hardveres újításokról is.
Fókuszba kerül az első generáció nehézsége, mint a Red Ring of Death és a garancia meghosszabbítása, továbbá a konzol életciklusát meghosszabbító revíziók: a 360S és a 360E modellek. Kiemelt téma a rendszer által behozott újdonságok – HD grafika, gamer score, achievements, online barátlista és az indie játékok megjelenése.
Külön figyelmet kap a vezérlő és a Kinect, valamint néhány emlékezetes csereakció vagy promóció, amelyek révén olcsóbban lehetett hozzájutni a géphez. Az elbeszélő személyes történetén túl egyedi élményeit is megosztja: melyek voltak számára a legemlékezetesebb játékok, és miként változtatta meg egy-egy cím a játékosok hozzáállását vagy a médium megítélését.
A videóban tíz kedvenc játék rövid bemutatásán keresztül olyan kérdések kerülnek előtérbe, mint a morális döntések jelentősége, a történetmesélés ereje, a műfaji sokszínűség, a technikai újítások vagy éppen a játékélmény egyedisége.
Felmerül, hogy mitől különleges a 360, miért vált ikonikussá, milyen különböző élmények kötik a felhasználókat ehhez a rendszerhez, és mennyiben volt meghatározó bizonyos korszakokhoz képest. Ezekre a kérdésekre keresik a választ, miközben nosztalgiáznak és felidéznek klasszikus címeket.










