A felújítás aktuális részében érdekes részletek kerülnek elő a Honda CR-X futóművének állapotáról és felújításáról. Rozsdás és elhasználódott alkatrészek bontásával indul a munka, miközben számos kihívás merül fel a folyamat során.
Bepillantást nyerünk a korábbi munkákba is, például a beltér egyes elemeinek festésébe, hangszigetelő betétek cseréjébe és a karosszéria rozsdavédelmébe. Felmerül a kérdés: hogyan lehet megmenteni ezeket a régi, elhasznált, de kultikus autóalkatrészeket?
Az epizódban részletesen szemléltetik a rugók, lengéscsillapítók, fékek bontását, felújítását és a modernizálás lehetőségeit is, például a hátsó dobfékek tárcsafékekre cserélését. Ezzel együtt a csavarozások, szerelési praktikák és a porfestés is fókuszba kerülnek, miközben az alkotói folyamat örömeit és kihívásait is bemutatják.
Érdemes elgondolkodni azon, hogy egy ilyen projektnél milyen kompromisszumokat kell kötni a modernizáció és az eredetiség megőrzése között, valamint mennyi részletmunkát igényel a közel négy évtizedes autó technikai feltámasztása.