A műhelymunka újabb epizódjában egy ikonikus nyolcvanas évekbeli Honda CR-X fékrendszerének helyreállítása és modernizálása zajlik. A felújítási folyamat során különös hangsúlyt kap a hátsó dobfékek lecserélése tárcsafékekre, valamint a féknyergek alapos átvizsgálása és rendbehozatala.
A részletes munkafolyamat bemutatása során felvetődik, hogy a fékalkatrészek milyen állapotban vannak a hosszú évek használatát követően, és milyen kíméletes módszerekkel lehet a makacs rozsdát eltávolítani a legeldugottabb zugokból. Izgalmas kísérletként különféle vegyszeres és mechanikai felületkezelések jelennek meg, hogy az eredeti gyári kinézet visszaállítható legyen.
Feltűnnek a féknyergek restaurálásának kulisszatitkai: például miként lehet a régi felületet cinkkel bevonni az optimális védelem érdekében, miközben a folyamat minden apró lépése precizitást igényel. Elhangzik az is, hogy a felújított fékrendszer mennyit dobhat egy klasszikus autó vezetési élményén, és hogy modern alkatrészek felhasználása miként változtat a jármű karakterén.
Felmerül a kérdés: vajon az utólagosan beszerelt Brembo fékek hogyan mutatnának a CR-X-en, és egy ilyen fejlesztés mennyire befolyásolná a klasszikus autózás élményét? Ezek a műhelytitkok és alternatív ötletek folyamatosan fenntartják az érdeklődést a restaurációs folyamat iránt.