Az alkotó egy személyes történeten keresztül mutatja be, milyen nehézségek és kockázatok merülhetnek fel egyedi, rajongók által készített szobrok megrendelésekor. Bár sokáig óvakodott a kisebb, kevésbé ismert műhelyektől, végül elcsábult egy különleges művészeti alkotás lehetőségétől, amelyet csak egy kis, független csapat kínált.
A több részletben kifizetett előleg után váratlan problémák jelentkeztek: más vásárlók is gyanakodni kezdtek, amikor a vállalkozás pénzügyi gondjairól, fizetési elmaradásokról kezdtek beszélni. A helyzetet tovább bonyolította, hogy a gyártó üzem végül elismerte, a szobrok elkészültek, de a megbízó nem tudta rendezni jelentős, 25 000 dolláros tartozását.
Az elbeszélő dilemma elé kerül: indítson-e pénzügyi reklamációt, noha ezzel még jelentősebb gondot okozhat a már amúgy is nehéz helyzetben lévő megbízónak? Felvetődik a kérdés: mennyire biztonságos egyedi megrendeléseket leadni, és hol van a határ a kreatív közösség támogatása és a pénzügyi óvatosság között?
A videó ráirányítja a figyelmet arra, hogy a jól ismert, nagy cégek – mint a Sideshow vagy a Prime One – stabilabb alternatívát jelenthetnek, míg a custom, rajongói alkotások vásárlása mindig jelentős kockázatvállalással jár. További érdekességként szóba kerül, hogy a gyár végső soron kénytelen lehet nagy veszteséggel túladni a kifizetetlen szobrokon másoknak.










