A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 7 perc

Hogyan veszítette el a keresőoptimalizálási fölényét a HubSpot?

A felvétel izgalmas példákon keresztül mutatja be, milyen hatásai vannak a tematikus fókusz elhanyagolásának a keresőoptimalizálási eredményekre.

Ebben az epizódban egy ismert digitális marketingplatform példáján keresztül vizsgálják meg, hogyan veszítette el a HubSpot a keresőoptimalizálási fölényét, és miként befolyásolta a tematikus fókusz hiánya a látogatottságot.

Az előadó összehasonlítja a HubSpot régi és jelenlegi organikus forgalmát, kiemelve, hogy már egy kisebb, de specializáltabb oldal is képes megelőzni a piacvezetőt, ha megfelelő tematikus szakértelemmel rendelkezik.

Személyes tapasztalatok alapján rávilágít arra, hogy a szűkített témaválasztás és a felépített tematikus autoritás miként emelhet akár egy kisebb oldalt is a keresési rangsor élére, még akkor is, ha földrajzilag távolról dolgozik.

Szóba kerülnek gyakorlati lépések is, amelyek segítségével növelhető a szakmai hitelesség egy adott témában, például a tartalom fókuszálása, releváns oldalakon való megjelenés, szakmai hálózatépítés és célzott vendégszereplések.

A diskurzus középpontjában az a kérdés áll, hogy mikor és hogyan érdemes egy vállalkozásnak az összes energiáját a saját szűk területére fordítani, és milyen buktatói lehetnek, ha valaki túlságosan széles témakörben próbál érvényesülni.