A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 13 perc

Hogyan veszített a HubSpot 20 millió keresőkattintást, és hogyan nyeri vissza őket?

A HubSpot példáján keresztül derül ki, miért csökkenhet drasztikusan egy piacvezető cég keresőforgalma, és milyen taktikákkal próbálják ezt helyreállítani.

Az egyik legfontosabb digitális marketing vállalat, a HubSpot az elmúlt időszakban elveszített mintegy 20 millió kattintást a Google keresési forgalomból. Az epizódban bemutatják, hogyan zajlott ez az organikus forgalomcsökkenés, és milyen gondolatok, stratégiák születtek ennek kezelésére.

Részletesen szó esik arról, hogy a HubSpot miként változtat tartalmi és keresőoptimalizálási (SEO) stratégiáján. A beszélgetés középpontjában az áll, hogy a cég húzóereje mostantól a termékhez és márkához közelebb eső kulcsszavakra, illetve tartalmakra fókuszál. Megvitatják azt is, milyen nehézségek adódhatnak abból, ha egy vállalat túlságosan általános, irreleváns kulcsszavakat céloz meg, és hogyan befolyásolja mindez a keresőmotoros helyezéseket.

További izgalmas témák a tartalomfrissítés, a tartalom-pruning (irreleváns oldalak eltávolítása), új típusú teljesítménymutatók bevezetése, illetve az AI-alapú válaszok előtérbe helyezése. Felmerülnek olyan kérdések, mint: milyen módszerekkel lehet valódi növekedést elérni a SEO-ban ma? Melyek a leggyakoribb hibák, amikor egy tartalom szélesebb forgalmat célozna, de végül nem éri el a kívánt sikert?

Kiemelt szerepet kapnak a keresési tölcsér különböző szintjei és az, hogy mit jelent valójában „lefölözni” egy piaci rést. A podcast továbbá kitér arra is, milyen konkrét lépésekkel, változtatásokkal próbál kilábalni a HubSpot ebből a mélypontból, miközben folyamatosan kísérletezik az új stratégiákkal.