A számítástechnika történetében kevés olyan pillanat van, amikor egy operációs rendszer bevezetése akkora tömegeket mozgatott volna meg, mint a Windows 95 megjelenésekor. Az összeállítás felidézi azokat az évtizedeket, amikor az egyszerű, parancssoros DOS uralta a piacot, és a felhasználók számára a gép használata nehézkes, kevéssé barátságos élményt jelentett.
Megjelenik a versengés a nagyobb szereplők között: az Apple korai felismerésével, hogy a grafikus felhasználói felület (GUI) sokkal inkább közel hozza a technológiát a hétköznapi emberekhez, illetve az IBM és a Microsoft különutassága is.
A 80-as és 90-es évek operációs rendszereinek és hardverfejlődésének bemutatását követően előtérbe kerül a vállalati és marketingfolyamatok jelentősége. A videó kiemeli azt is, hogyan alakult át a Microsoft stratégiája a Windows 95 bevezetéséhez, mely során nyílt kommunikációval, hatalmas reklámkampányokkal és példátlan teszteléssel keltették fel a vásárlók, fejlesztők és partnerek érdeklődését világszerte.
Napjaink jelentőségére is rámutat: mitől lett ilyen különleges az a korszak, amikor a szoftveripar még képes volt tömeghisztériát kelteni egy termék iránt, és milyen társadalmi, technológiai, illetve üzleti következményekkel járt mindez.