Az Opening Bid Unfiltered új epizódjában a Yahoo Finance szerkesztője, Brian Sasi beszélget Jason Steinnel, az SC Holdings társalapítójával és vezető partnerével a NASDAQ stúdiójából. A diskurzus középpontjában olyan gyorsan növekvő wellness- és fogyasztói márkák állnak, mint az AG1 (korábbi nevén Athletic Greens), a Hyper Ice, illetve a Circle, amelyek innovatív formátumokkal hódítják meg a piacot.
A beszélgetés során szó esik arról, hogyan tudnak egyes táplálékkiegészítők vagy okos ivópalackok a közösségi médiában való virálissá válás után milliárd dolláros vállalatokká fejlődni. Kifejezetten érdekes, hogy a termékinnováció gyakran nem új kategóriák megalkotásán múlik, hanem a meglévő termékek, például vitaminok vagy ízesített vizek újszerű, kényelmesebb, hatékonyabb formában történő újracsomagolásán és elérhetővé tételén.
Szóba kerül a piac mérete és növekedési dinamikája – például a globális étrend-kiegészítő szektor akár a következő évtizedben megkétszerezheti méretét –, valamint az egészségmegőrzés és a hosszú élettartam témája is, amely nemcsak a fiatalabb, hanem az idősebb generációk számára is egyre relevánsabb.
Az interjú kitér arra, hogy a befektetések során mennyire fontos a valódi adatok elemzése és a fogyasztói szokások változásainak megértése, illetve hogy mikor érdemes egy céget eladni vagy épp tőzsdére vinni. Ezenkívül érintik a sportágazat, különösen a gyerek- és ifjúsági sportok egyre professzionálisabbá válását, valamint a technológiai innováció lehetőségeit az egészségmegőrző és regenerációs piacokon, például okos ruházatok és regenerációs termékek formájában.
Érdekes kérdéseket vet fel az is, hogy mik a fenntartható üzleti modellek, mekkora valós értéktöbbletet képvisel egy-egy márka, s hogyan lehet kiszűrni a rövid életű trendeket a valódi, hasznos megoldásoktól.