A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 108 perc

Hogyan tervezz figyelemfelkeltő közösségi média grafikákat Illustratorral: tippek és trükkök 20 év tapasztalatából

Hogyan tervezhetünk figyelemfelkeltő közösségi média grafikákat az Illustratorban, miközben két évtizednyi tervezői tapasztalat legjavából inspirálódunk? Nézd meg ezt a kreatív, interaktív streamet gyakorlati példákkal, tippekkel és szoftver-összevetésekkel.

A stream során betekintést nyerünk abba, hogyan készülnek ütős közösségi média grafikai anyagok az Adobe Illustratorral, de a beszélgetések kitérnek más szoftverekre is, mint például a Photoshop, Affinity, Figma vagy Blender. A tervezési folyamat közben szó esik tipográfiai döntésekről, színválasztásról és elrendezésről, miközben a műsorvezető saját brandingjével, motivációjával, valamint húszéves tapasztalatával inspirálja a nézőket.

Érdekes témák merülnek fel, például: hogyan lehet egy összetett üzenetet vizuálisan tömören bemutatni, miként lehet megragadni a felhasználók figyelmét a gyorsan pörgő közösségi médiában, illetve hogyan lehet az egyedi stílust és szakmai múltat integrálni egy-egy posztba. Szoftverek és eszközök összevetéséről is hallunk, érdekességek kerülnek elő például az ár-érték arányokról, alternatívákról, próbaverziókról és technikai megoldásokról.

Nagy hangsúlyt kapnak a tipográfiai kérdések, így például szó esik arról, mire fontos figyelni a fontválasztásnál és -párosításnál, milyen pszichológiai tényezők érvényesülnek a számok, címek vagy alliterációk kiválasztásánál, és hogyan lehet elkerülni a túlzsúfoltságot. A vizuális megoldások mellett a szövegezési, marketing- és copywriting stratégiák is előkerülnek, a végső cél a vizuális és tartalmi egység elérése, amivel hatékonyan lehet népszerűsíteni szolgáltatásokat vagy tudásanyagot.

A stream interaktív jellege miatt izgalmas kérdések és gyakorlati tanácsok, ötletek is szóba kerülnek, a közönség aktívan részt vesz a címválasztásban, szövegalkotásban és az elrendezés megvitatásában. Felmerülnek a tanfolyamszervezés, kurzusok felépítése, valamint az online marketing mindennapos dilemmái is.