Egy tapasztalt játékértékelő osztja meg gondolatait arról, hogyan tehetné a Steam átláthatóbbá a játékok technikai teljesítményének visszajelzéseit. Felveti azt az ötletet, hogy a Steam-értékelésekhez hardveres adatokat lehetne csatolni, és ezekből statisztikákat, grafikonokat lehetne készíteni, hogy a felhasználók pontosabban lássák, hogyan fut az adott játék különböző gépeken.
Az előadó számos olyan nehézséget tárgyal, amelyek a PC-s játékok világában jelentkeznek, többek között a hardverek és szoftverek sokfélesége miatt. Kiemeli, hogy nem minden hiba a fejlesztők hibája, sokszor felhasználói oldali problémák, például elavult driverek vagy nem megfelelő beállítások is okozhatnak technikai gondokat.
A videó során szó esik arról is, hogy a játékosok mennyire eltérő módon használják a platformot, és milyen mértékben értik a saját gépük specifikációit. Az információmegosztás mikéntjéről, a lehetséges visszaélésekről és a bizalom problematikájáról is szó esik.
Érdekes kérdések merülnek fel: hogyan lehetne tömeges adatokkal segíteni a játékosok döntéseit, miként bírná rá a Steam a felhasználókat az adatmegosztásra, és egyáltalán, mennyiben járulna hozzá ez az egész ökoszisztéma minőségéhez?