Az epizód a Worms című legendás videojáték születésének és korai fejlesztésének történetét mutatja be Andy Davidson jelenlétében. A beszélgetés során megelevenedik, hogyan alakult ki az ötlet egy egyszerű grafikus számológépen futó tüzérségi játékból, majd AMIGA számítógépes alapokra helyezett, fizikán, humoron és egyedi karaktereken nyugvó multiplayer klasszikussá.
Számos izgalmas kulisszatitokra derül fény: például hogy a játék eredetileg tankokat szerepeltetett, majd a Lemmings-ből származó animációk mintájára alakultak át a figurák rajzfilm-szerű férgekké. Andy visszaemlékezik inspirációira, a programozási nyelvek megválasztására, valamint a közösség és tanárok támogató vagy épp szkeptikus hozzáállására is.
A műsor külön kitér arra a pillanatra, amikor a játék – miután egy magazin pályázatát adminisztratív okokból elbukta – végül mégis eljutott a Team 17-hez, akik felismerve a benne rejlő lehetőségeket, kiemelt sikerként vitték tovább. A fejlesztés közösségi élménnyé vált: a tesztelők, barátok, családtagok is közreműködtek a játékhangok, próbák és ötletek formálásában.
Andy Davidson azt is elárulja, milyen kulcsfontosságú komikus források és játékmechanikai trükkök inspirálták a Worms poénjait és fegyvereit, hogyan járult hozzá a játék az Amiga közösség életben tartásához, illetve hogy miként bővült modokkal és rajongói tartalmakkal a Worms Directors Cut kiadása. A beszélgetés végén szó esik a régi Amiga játék kódjának modern frissítéséről, közösségi együttműködésekről és arról, hogyan hatott mindez egy brit játékipari legenda sorsára.