Miért árasztotta el a világot egy egyszerű, olcsó kézi kávéfőző, a Hario V60, és hogyan lett a specialty kávézás ikonjává? Az út nem a Hario közvetlen marketingén vagy a Starbucks támogatásán keresztül vezetett, hanem egy sokkal bonyolultabb történet áll a háttérben.
A videó bemutatja, hogyan forradalmasította a Clover nevű high-tech kávéfőző a prémium szemes kávék elkészítését és kínálását. Bár a Clover szinte státuszszimbólummá vált, ára meggátolta széles tömegek elérését, ráadásul a Starbucks felvásárlása is drámai fordulatot hozott a kávézós világban.
Felmerül a kérdés: mi köze volt a Starbucksnak a pour-over iránti őrület elindításához, ha soha nem népszerűsítette a V60-at? Rávilágítanak arra, hogy egy vállalati felvásárlás, valamint a specialty kávét kínáló szereplők reakciói hogyan terelték a szakmát a kevésbé korszerű, de sokkal elérhetőbb megoldások felé.
Végül a bemutatott történet izgalmas példája annak, hogy váratlan iparági események, drága gépek és apró műanyag tölcsérek hogyan alakíthatják át azt, ahogyan emberek milliói isznak kávét szerte a világon.