A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 28 perc

Hogyan lett milliárdos márka az Olive and June közösségalapú körömápolási vállalkozása

Egy inspiráló vállalkozói történet arról, hogyan épült fel egy forradalmi, közösségalapú körömápolási márka szenvedélyből és újító szellemből.

Sarah Gibson Tuttle, az Olive and June alapítója, személyes élményeiből merítve indította el saját körömápolási vállalkozását. A beszélgetésben szó esik arról, hogyan vált a gyermekkori műköröm iránti szenvedélyből egy innovatív céggé és közösséggé.

Bemutatásra kerül, hogyan indította el először szalonként a márkát, majd hogyan bővítette gyorsan a tevékenységi kört bolti eladásokkal országos láncokban, mint például a Target, Walmart vagy Amazon. A vállalkozás gyors növekedésének kulcsa a skálázható otthoni termékek és rendszerek bevezetése volt, amelyek lehetővé tették, hogy bárki szalonminőségű manikűrt készíthessen otthon.

Az interjú kitér a női alapítók nehézségeire a tőkebevonás terén, főképp akkor, ha férfi befektetők kevéssé vannak tisztában a női célpiaccal. Személyes történetek és kihívások is szóba kerülnek, a befektetők meggyőzésétől kezdve egészen a cég felvásárlásáig.

Felmerül a kérdés, miként lehet egy, a piacon alacsonynak számító árkategóriában is kiemelkedő forgalmat bonyolítani, és hogyan alkalmazkodik a csapat egy vírusosan növekvő kereslethez. A vezetői stílus, csapatstruktúra és a személyes jelenlét a márka közösségi kommunikációjában szintén előtérbe kerül.

A beszélgetés azt is körüljárja, hogyan lehet egy hiteles, közösségépítő márkát felépíteni a digitális térben, és miért fontos az innováció, a folyamatos termékfejlesztés és a fogyasztói visszajelzések beépítése. Izgalmas dilemmák és következő lépések vetődnek fel a márka jövőjét illetően, de konkrét válaszok nélkül, a hangsúly a megközelítésen és a folyamatos fejlődésen marad.