Az epizód elején a házigazdák szokásos jókedvű beszélgetése kíváncsivá teszi a hallgatót: szó esik születésnapi élményekről, különleges éttermekről, szórakoztató éttermi szokásokról és a társasági eseményekről is, miközben felvetődik, hogyan lehet igazán emlékezetessé tenni egy születésnapot New Yorkban.
Tovább haladva betekintést kapunk a mindennapokat beárnyékoló betegségekkel való viszonyukba, és a téli, borongós hangulatot kedvelő személyiségekről is megtudunk érdekességeket. Felmerülnek a szezonális és regionális időjárás váltakozásaival kapcsolatos személyes élmények, például a hóesés atmoszférája vagy az őszi új-angliai tájak szépsége.
A beszélgetés fordulópontja a videojátékos témák részletes feldolgozása: boncolgatják a Game Awards jelöléseket, elgondolkodtató kérdéseket tesznek fel a jelölési folyamat igazságosságáról, a háttérben működő zsűriről, a zsánerek közötti elfogultságról, valamint kiemelik az év kiemelkedő játékait és a méltatlanul mellőzött címeket is. Felvetődik, mennyire fontos a kisebb fejlesztők láthatósága, vagy például hogy mennyit számít egy-egy díj a stúdióknak.
A konzolos és PC-s hardverfejlesztések is terítékre kerülnek: a Valve új Steam Machine-je körüli várakozásokat, pénzügyi realitásokat és piaci pozícionálást elemzik, miközben szellemes hasonlatokat vonnak a casual, illetve a hardcore játékosok között, sőt, a Microsoft és az Xbox jövőjét is latolgatják üzleti és közösségi nézőpontból.
A műsor kerekasztal-stílusban vizsgálja a kényesebb témákat is: szó esik az AI térnyeréséről a fejlesztésben, az iparági változó trendekről, valamint néhány legendás sorozat (Half-Life, Splinter Cell, Ratchet & Clank) sorsáról, visszaemlékezésekkel és vélemények ütköztetésével.
Végül a beszélgetők játékélményeikről, aktuális kedvenceikről és az Xbox Partner Preview prezentációról osztanak meg élményeket, ajánlásokat, értékelve az indie és nagyobb projektek változatosságát, frissességét és várható újdonságait. Több ponton is felvetik: mennyit jelent a közösség hangja, mennyit számít egy-egy játék vagy hardver megjelenésének időzítése.









