Ebben az inspiráló történetben egy fiatal vállalkozó bemutatja, hogyan épített fel egy többmillió dolláros éves bevételt termelő faipari céget, mindössze egy olcsó fűrésszel indulva.
A néző betekintést kap a kezdeti nehézségekbe, az éjszakai ötletekből születő áttörési pillanatokba, valamint azokba a kérdésekbe, amelyek meghatározták az indulás irányát. Szóba kerül, miként sikerült egy egyszerű termékkel, majd kreatív ötletekkel folyamatos növekedést elérni anélkül, hogy hirdetésekre vagy közösségi médiára támaszkodtak volna.
A műhely bemutatása során megtudhatjuk, hogyan néz ki a gyártás folyamata az alapanyag-ellátástól a speciális gépeken át a kész, személyre szabott termékekig. Felmerülnek üzleti dilemmák, például hogyan találjuk meg a nyereséges terméket, mik az árszabás kulisszatitkai, illetve milyen kihívásokat jelent a családi összefogás és egy szezonalitástól erősen függő vállalkozás vezetése.
Sor kerül a leggyakoribb vállalkozási félelmek, tévhitek és sikerhez vezető attitűdök ütköztetésére is, közvetlen példákkal illusztrálva a kemény munka, az alkalmazkodás és a piac igényeinek felismerése fontosságát.
A beszélgetés során megismerhetjük a legmeglepőbb ötleteket, személyes motivációkat, illetve a vevőszolgálat és ügyfélélmény szokatlanul emberközpontú megközelítését is.