Ez a beszélgetés Andy Davidsonnal, a Worms játék alkotójával egy izgalmas és nosztalgikus utazásra invitál, ahol feltárul a legendás játék születésének története és az azt megelőző inspirációk. A Retro Hour podcast műsorvezetői nemcsak Andy gyerekkori videojáték-élményeit fedezik fel, hanem megtudhatunk részleteket a korai otthoni számítógépekről és az első programozási próbálkozásokról is.
Szó esik a tanári támogatás szerepéről, a matematikai számológépeken futtatott kezdetleges játékokról, valamint arról, hogyan vált egy egyszerű ötletből, egy véletlen próbálgatásból és néhány baráti visszajelzésből a mára világszerte ismert Worms-jelenség.
Andy elmondja, miként formálta a játékot a brit számítógépes közösség, az Amiga platform, valamint a programozási nyelvek (Amos, Blitz Basic) fejlődése. A beszélgetésből kiderül, hogyan talált rá a Worms különleges karaktervilágára, mi inspirálta a fegyverek és a játékelemek kitalálását, valamint mekkora jelentősége volt a humornak és a közösségi visszajelzéseknek a fejlesztési folyamat során.
Felvetődnek kérdések a játékos közösség erejéről, az indie fejlesztői háttérről, a Team17-hez vezető út fordulatairól, sőt arról is, hogyan képes egy játék generációk életére, egy egész közösségre hatással lenni. Andy betekintést enged abba is, miben szeretné továbbfejleszteni a klasszikus Worms-t a jubileumi kiadásban, valamint milyen új ötletek és kooperációk születnek meg az évek múltán is ebben az élő, kultikus játékban.