A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 10 perc

Hogyan lett a Casey’s kisboltból pizzaguru Amerikában

Egy amerikai vidéki benzinkúthálózat rendhagyó módon vált az ország harmadik legnagyobb pizzaszolgáltatójává, miközben átalakította a kényelmi üzletek üzleti modelljét.

A Casey’s General Stores az Egyesült Államok egyik legnagyobb pizzaláncává nőtte ki magát, annak ellenére, hogy alapvetően nem étterem- vagy gyorsétteremlánc, hanem elsősorban benzinkutakat és kisboltokat működtet.

A videó betekintést nyújt abba, hogyan vált a midwesti, túlnyomórészt vidéki közösségeket kiszolgáló vállalat egyfajta helyi hőssé, kiemelve azokat a piaci stratégiákat, amelyek révén a Casey’s a helyi lakosság igényeit célzottan elégíti ki, például a pizzakínálattal és a minden igényt kielégítő szolgáltatási körrel.

Megvizsgálják, miként segíti az üzleti modellt a saját ellátási lánc és a minőségi, frissen készült ételek, valamint, hogy miképp profitált a cég abból, hogy a városi riválisokkal (mint a 7-Eleven vagy a Circle K) ellentétben a vidékies közösségekre összpontosított.

Felmerül a kérdés, hogyan tud tartósan növekedni egy ilyen vállalat az üzemanyagpiac árváltozásai és a gyorséttermek egyre élesedő versenye mellett, illetve hogyan sikerül lépést tartania az új fogyasztói elvárásokkal, például az online rendelés vagy a házhoz szállítás területén.