Korunk digitális marketingjén túl is van élet – a videó egy egyedi, „tökéletes” óriásplakát elkészítésének kalandos útját mutatja be, amelynek kiindulópontja a nyomtatott reklámok hagyományos tisztasága és kihívásai. A főhős tapasztalat és iránymutatás nélkül vág bele a projektbe, de egy világhíres, vírusmarketingről szóló könyv (Contagious) hat alapelvére támaszkodik.
Kiderül, hogyan válhat egy hétköznapi, inspiráló YouTube-megjegyzés a reklám központi elemévé, miközben végigveszik, mitől lesz egy üzenet igazán megosztásra érdemes vagy „ragadós”. A történet során felvetődik, vajon miként ébreszthetünk valódi érzelmeket – sőt, cselekvési vágyat – egyetlen óriásplakáttal.
A tervezési folyamat nem nélkülözi a csalódásokat: szerződéses gondok állják útját az eredeti terveknek, majd mégis váratlan ötlettel és új helyszínnel folytatódik a projekt. Újabb kérdés, hogy milyen eszközökkel, helyszínekkel és üzenetekkel emelkedhetnek ki a tömegből, illetve mik ezek sikerének valódi mozgatórugói. Végül az is felmerül, hogy a hatásos reklám mögött vajon maga a történet, vagy a reklámtechnika a lényegesebb.