Adam Savage és vendégei bepillantást engednek a saját készítésű animatronikus Grogu (más néven Baby Yoda) báb megalkotásának és finomhangolásának kulisszái mögé. Megismerkedhetünk a különböző vezérlési módokkal és azok beállításával, valamint azzal, hogyan lehet egy komplex karaktert egyetlen irányítóval életre kelteni – miközben a mozgás, a mimika és az interakció minél életszerűbbé válik.
A résztvevők elmélyülnek a báb fizikai felépítésében: szó esik a szilikonbőr sajátosságairól, a szervók elhelyezéséről és arról, milyen kihívásokkal jár az apró, de erős motorok beszerelése. Külön kitérnek a mechanikus elemek és a mozgástartomány optimalizálására, valamint bemutatják, miként lehet az animatronikus mozdulatait a különféle anyagok, például a ruha hatásaira hangolni.
Egy profi bábmester (Michael Shupac) szemüvegén keresztül értékelik a megoldásokat, és megosztják a gyakorlati tapasztalatokat, trükköket a minél kifejezőbb mozgás és karakterformálás kapcsán. Folyamatosan előkerülnek a finomhangolás és a rugalmasság problémái, beleértve a gyors szoftveres változtatások lehetőségét, valamint a kellékesek leleményességét a forgatások során.
Felmerül a kérdés, hogy mennyiben számítanak a precíz kézműves részletek (például a haj beültetése vagy a bőrtónus festése), illetve hogyan érik el, hogy a karakter a maga környezetétől függetlenül „életre keljen”. Közös műhelymunka és állandó kísérletezés segíti a fejlődést, miközben szó esik arról is, hogyan befolyásolhatja a báb pontosságát a ruházat, az anyagok és a szervók kombinációja.










