A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 10 perc

Hogyan írj hiteles „best X” cikkeket és emelkedj ki az LLM-ek között

Az epizódban kiderül, milyen stratégiákkal lehet hatékony „best X” típusú cikkeket készíteni, amelyek nemcsak a Google-ben, hanem a nagy nyelvi modellek találatai között is előkelő helyre kerülhetnek.

Az epizód középpontjában az úgynevezett „best X” cikkek elkészítésének helyes módja áll, különös tekintettel arra, hogyan lehet ezekkel javítani a Google rangsorolását, illetve miként befolyásolhatók velük a nagy nyelvi modellek (LLM-ek) válaszai.

Felmerül a kérdés, hogy mennyire érdemes a cégeknek magukat első helyen feltüntetni saját listáikon, illetve miként érdemes tematizálni az ilyen összeállításokat, például szűkített felhasználási területekre fókuszálva („legjobb CRM kisvállalkozásoknak”).

A műsorban kifejezetten szó esik arról, hogy a hiteles, informatív, semleges hangvételű és értéket teremtő tartalom hogyan eredményezi, hogy ezek a cikkek valóban meggyőzőek és hitelesek legyenek. Szóba kerül az is, hogy a pozitív visszacsatolási kör hogyan járulhat hozzá mások részéről történő hivatkozásokhoz és így magasabb pozíció eléréséhez.

Több szakmai tanács és konkrét példa segíti a hallgatót abban, hogy miről érdemes vagy nem érdemes kijelentéseket tenni, illetve miként kerülhetik el a túlzott önfényezést és az elfogultság látszatát.