Az elmúlt másfél évtized során a New Balance jelentős átalakuláson ment keresztül, hogy kitörjön az „apák cipője” – azaz a dad shoe – sztereotípiájából, és elérje a fiatalabb, trendérzékeny fogyasztókat. A márka múltjában meghatározó volt a középkorú férfiakhoz kapcsolódó imázs, azonban tudatos marketingstratégiával és új nagykövetek bevonásával sikerült új irányt szabni a vállalatnak.
Az eseménydús videóban részletesen bemutatják, hogyan járultak hozzá sportolók – például Cooper Flagg, Coco Gauff vagy Shohei Ohtani – a New Balance arculatváltásához. Kiemelik, hogy a sportolói nagykövetek nemcsak saját sportjukban, hanem a márka egészének kommunikációjában is kulcsszereplők, és ez a remek stratégiaváltás globális bevételnövekedést eredményezett.
A tartalomban betekintést nyerhetünk abba, miként választja meg a New Balance a marketingcsatornákat, és hogyan mozdul el a hagyományos fizetett hirdetésektől a sportolókra, influenszerekre és kreatív együttműködésekre építő tartalom felé. Felmerül az is, miben más, hogy a New Balance magánvállalat, így hosszabb távú terveket készíthet, nem csupán éves vagy negyedéves eredmények alapján dönt.
Továbbá a videó rávilágít a kollaborációk és limitált kiadások sikerességére, valamint arra, hogyan sikerült a márkának egyensúlyt találnia a trendkövetés, az autentikusság és a bevételszerzés között. Az olyan együttműködések, mint Joe Freshgoods vagy Aimé Leon Dore, kiemelt szerepet kapnak, és érdekes példákat láthatunk a „drop culture” izgalmaira is.
Felmerül a kérdés: hogyan tud egy ekkora múltú márka rugalmasan és hitelesen megújulni, miközben megőrzi üzleti stabilitását és növeli fiatal rajongói bázisát? A videó ezekre a kihívásokra keresi a válaszokat, és számos üzleti és márkaépítési tanulsággal szolgál.