Az utóbbi években egyre nagyobb hangsúlyt kap a társadalmi elszigeteltség, ezért a Lyft küldetésének tekinti, hogy segítse az embereket kilépni otthonukból, új élményeket szerezni és kapcsolatokat teremteni.
Az ügyfélszolgálati csapatok hatalmas terheléssel dolgoznak, és naponta több százezer megkeresést kezelnek olyan felhasználóktól és sofőröktől, akiknek problémáik vagy kérdéseik vannak. A cél az, hogy mesterséges intelligencia segítségével gyorsabb és személyre szabottabb megoldást kapjanak a felhasználók, és csak akkor legyen szükség emberi beavatkozásra, amikor az AI már nem tud tovább segíteni.
Az AWS Generative AI Innovation Center szakértői együttműködése révén mély technológiai tudás és fejlesztési tapasztalat került a projektbe, amely során hangsúlyossá vált a természetes nyelvfeldolgozás, az ügyek besorolása, majd a megfelelő válasz vagy akció kivitelezése.
Külön figyelmet kapnak azok a pillanatok, amikor a sofőrök és utasok először lépnek kapcsolatba az AI-asszisztenssel, és látják, hogy valóban képes megérteni őket, sőt, párbeszédet folytatni és gyors megoldást kínálni a problémájukra. Mindez lehetővé teszi, hogy az egyszerű ügyeket automatizálják, az összetettebb esetek pedig az emberi munkatársakhoz kerüljenek.
A videó során számos kérdés merül fel azzal kapcsolatban, hogyan tudja az AI még tovább fejleszteni a felhasználói élményt, milyen szerepet kaphat a jövőben az emberi szakértelem, és hogyan lehetséges az egyensúly megőrzése a technológiai fejlesztések és az emberközpontú megközelítés között.









