A videó egy rendhagyó helyszínen, az autójából jelentkezve indul, ahol a készítő spontán osztja meg legfrissebb tapasztalatait. Az apropó az adja, hogy miközben a barátnőjét várja egy időpontra, jelentős eredményeket ér el az online marketingjével.
Témája az infómarketing és azon belül is az e-book alapú értékesítési tölcsérek működése Facebook hirdetések segítségével. Külön hangsúlyt kap az, hogy az alacsony árú belépő termékek – itt egy e-book – hogyan járulhatnak hozzá nemcsak a költségek visszatermeléséhez, hanem egy aktív vásárlói lista építéséhez is.
Felmerül a kérdés: Vajon mennyire reális, hogy egy klasszikus marketing-tölcsér a mai, gyorsan változó piacon még mindig jól működik? A készítő saját tapasztalatai alapján vizsgálja, hogy a hirdetési költségek megtérülnek-e, illetve miként alakulnak a vásárlási szokások az upsellel és a rendelésnövelő ajánlatokkal.
Vajon tényleg fenntartható a kezdeti, látványos siker? Mennyire skálázható egy ilyen rendszer, és hol húzódnak a határai a költés növelésének? Ezek az izgalmas gyakorlati kérdések arra ösztönzik a nézőt, hogy elgondolkodjon a saját online stratégiáján is.