Kísérlet zajlik egy Boston Dynamics stílusú robot megalkotására, amelyet az Isaac Sim segítségével először virtuális környezetben próbálnak sétálni tanítani. A kihívás része, hogy a fejlesztőnek nincsenek túlzott elvárásai: a cél mindössze az, hogy a robot eljusson A pontból B-be.
A videóban kiemelik, mennyire fontos a robotok tanításánál a megerősítéses tanulás, amelyet a kutyatréning egyszerű példáján, a bot visszahozásán keresztül magyaráznak el. Ezután a tervezés és modellezés folyamatát mutatják be egészen a 3D nyomtatott alkatrészek összeállításáig és az elektronika beüzemeléséig.
Részletesen ismertetik azokat a szoftveres megoldásokat, amelyek segítik a robotok viselkedésének szimulációját és irányítását. Felmerülnek tipikus problémák – például a valóság és a szimuláció közötti eltérések –, illetve szó esik a robot hardveres kihívásairól is, mint a megfelelő kábelezés vagy tápellátás.
A fejlesztés során különféle algoritmusokat, rendszereket és teszteket alkalmaznak, hogy megtalálják a legsikeresebb mozgásmintákat. Említik továbbá, hogy mennyi tapasztalatot és tudást lehet szerezni a szimulációs környezetben, valamint hangsúlyozzák a közösségi támogatás és a szervezett workshopok jelentőségét is.