A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 30 perc

Hogyan építs sikeres SaaS alkalmazást fizetett hirdetések nélkül

Greg Eisenberg és Jack Ficks megmutatják, hogyan lehet egy induló SaaS-t vagy mobilalkalmazást organikus közösségi média jelenléttel sikerre vinni, akár fizetett hirdetések nélkül.

Két vállalkozó, Greg Eisenberg és Jack Ficks arról beszélgetnek, hogyan lehet egy szoftveres vállalkozást (például SaaS-t vagy mobilalkalmazást) növekedési pályára állítani fizetett hirdetések nélkül. Jack megosztja tapasztalatait arról, miként sikerült több ezer felhasználót szereznie kizárólag organikus, közösségi médiás marketinggel, főként Instagramon és TikTokon, induló követőtábor nélkül.

Megvitatják, hogyan találhat valaki hatékony tartalomformátumokat, hogyan lehet más szegmensekből hozott formátumokat adaptálni, és miért érdemes új közösségimédia-fiókkal indulni, hogy az algoritmus a megfelelő célközönséghez találjon utat. Részletezik, milyen buktatók lehetnek az organikus terjeszkedés során, és hangsúlyozzák a folyamatos kísérletezés, valamint a tartalom iteratív fejlesztésének jelentőségét.

Felmerülnek olyan kérdések is, hogy érdemes-e automatizált eszközöket vagy AI-t használni tartalomötletek generálására, és hogyan lehet elérni, hogy a nézettségből konkrét vásárlók legyenek. A beszélgetés kitér a közönség figyelmének megszerzésére, új tartalomformátumok tesztelésére és a sikeres közösségimédia-stratégiákra, miközben inspirálja a nézőket arra, hogy az elérhető eszközökkel, kreatívan és következetesen építsék saját márkájukat.